ГУРТКОВА РОБОТА - ДЖЕРЕЛО ТВОРЧОГО СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ
Вірте в талант та творчі сили кожного вихованця
В.О.Сухомлинський
Дитина – це унікальний світ! У кожної дитини є прекрасні здібності й таланти, яким треба допомогти проявитися та своєчасно розкритися повною мірою. Усі діти дуже різні, у кожній родині — свої традиції й своє життя. Батьки та близькі дитині люди вірять, що їхній малюк здібний, талановитий, і бажають, щоб він отримав якісну дошкільну освіту, максимально реалізувавши свою активність, самостійність, прагнення обирати на власний розсуд шляхи й засоби досягнення цілей, намірів, власні потреби та інтереси, був всебічно розвиненою особистістю.
Педагогічний колектив закладу реалізує одне із пріоритетних завдань освіти – розвиток творчих здібностей школяра засобами гурткової роботи. Адже проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, формування творчих засад уже з перших років життя дитини нині вкрай актуальна. Успіх в організації гурткової роботи передусім залежить від правильного розуміння її сутності та змісту.